Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

تبدیل متن به عدد

تبدیل متن فارسی به عدد


دوستان کدی که گفتم تا جمعه آماده میکنم ورژن اولش رو همین امروز آماده کردم ولی خوب بازم زمان نیازه که کاملش کنم ولی همین ورژن اولش نسبتا جواب میده

موفق باشید! (Ti-amo )





دانلود کد و نمونه برنامه برای نحوه استفاده از کد




تبدیل عدد به متن فارسی

دوستان این Module که براتون گذاشتم تابعی هست برای تبدیل عدد به معادل فارسی آن هستش امید وارم که به کار دوستان بخوره


البته این رو بگم که فعلا تا 18 عدد رو تبدیل میکنه یعنی 999,999,999,999,999,999



دانلود ماژول



نحوه استفاده از این کد:


MsgBox(NumToFarsi(TextBox1.Text))



راستی اینم بگم که دارم روی تبدیل حروف فارسی به اعداد کار میکنم و احتمال خیلی زیاد تا جمعه آماده میشه!

ImageComboBox ورژن 1.3

سلام دوستان

ورژن 1.3 از Imagecombobox رو براتون میزارم که اشکال عمده آن به دلیل Right to left شدن بوجود می آمد رو برطرف کردم

که توی عکس این اشکال عمده قابل مشاهده هست  

 



 

 

 

برای دانلود کامپونت ImageCombobox_v1.3 اینجا کلیک کنید 

 

ImageComboBox ورژن 1.2


سلامی دوباره به دوستان عزیزم

من اون چیزی رو که مانی گفته بود رو روی این ImageCombobox اعمال کردم و ورژن 1.2 این کامپونت رو برای دوستان ساختم

من فقط کامپونت رو میزارم چرا که هیچ Property جدیدی اضافه نشده و فقط خاصیت RightToleft این کامپونت رو درست کردم








برای دانلود کامپونت اینجا کلیک کنید



برای دانلود مثال طریقه استفاده از کامپونت



فقط دوستان اگر کسی نظری داره برای بهبود این کامپونت حتما بیان کنه خواهشا.

باتشکر!

ورژن 1.1 از Image ComboBox

دوستان عزیز ورژن 1.1 از ImageCombobox رو براتون آماده کردم و امیدوارم که به کارتون بیاد


قابلیت های کلیدی کامپونت :


تعیین ساز عکس توسط برنامه نویس یا کاربر

تغییر مشخصات و عکس یک آیتم

امکان بازگرداندن عکس آیتم انتخاب شده


برای تغییر اندازه عکس به دلخواه خودتون میتونید توی خاصیت (Property) به نام ImageSize مقدار طول و عرض عکس رو تغییر بدهید







برای دانلود کامپونت اینجا کلیک کنید



برای دانلود مثال طریقه استفاده از کامپونت 



فقط دوستان اگر کسی نظری داره برای بهبود این کامپونت حتما بیان کنه خواهشا.


باتشکر!