Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

تبدیل متن به عدد

تبدیل متن فارسی به عدد


دوستان کدی که گفتم تا جمعه آماده میکنم ورژن اولش رو همین امروز آماده کردم ولی خوب بازم زمان نیازه که کاملش کنم ولی همین ورژن اولش نسبتا جواب میده

موفق باشید! (Ti-amo )





دانلود کد و نمونه برنامه برای نحوه استفاده از کد




نظرات 3 + ارسال نظر
luna چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 23:39 http://luna-lovely.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
مطالب مفید و ارزدنده ای رو ارائه میدیدانشائلله که حق همراهتون باشه
ببخشید من یک سوال داشتم؟
اینکه شمامی تونید با استفاده از timer
در نوشتن برنامه ای که بوسیله label شمارش معکوس میره در vb
به من کمک کنید؟
موفق باشید
یا علی

سلام دوست عزیز

من اگر بتونم کمکتون کنم حتما این کار و خواهم کرد
فقط لطف کنید بگید دقیقا چه کاری میخواید انجام بدید تا بتونم کمکتون کنم

[ بدون نام ] شنبه 27 آذر 1389 ساعت 10:06

علی یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 02:38

سلام دوست گرامی
الان سال 90هست و حدود یک قرن از مطالبی که نوشتید فاصله زمانی وجود داره و اگه شما که کامپیوتری هستید آپدیت نشید ...
خودتون بهتر می دونید.

درباره کامپوننت های asp.net with c# 4 هم مطلب بنویسید.
باشه ؟؟؟ مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد