Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

Visual Basic .Net

تمامی برنامه ها و کدهای ویژوال بیسیک دات نت (VB.net)

کامپونت جدا کننده اعداد (MaskTextBox)

این هم ورژن اول کامپونت جدا کننده اعداد (MaskTextBox)  

امکاناتش عبارتست از :  

1- جدا شدن اعداد بصورت 3 رقم 3رقم
2- فقط عدد میگیره فقط backSpace , Delete, Enter روش فعال هست
3- هنگام Focus به آخر متن میره
4- برگردادندن مقدار عدد متن
5- داشتن امکان Decimal 

 

دارم روی این کامپونت فعلا کار میکنم تا ورژن 2 اون رو با امکانات جدیدتر و کاملتری  آماده کنم 

 

خوشحال میشم دوستان توی ساخت کامپونت کمکم کنن 

  

برای گرفتن مقدار عددی باید از قابلیت GetNumber استفاده کنید
برای گرفتن مقدار خود MaskTextBox میتونید از قابلیت TextBoxText یا GetText استفاده کنید

برای تغییر Font کامپونت از (Property) قابلیت TextBoxFont استفاده کنید
برای تغییر رنگ(BackColor) پس زمینه TextBoxBackColor استفاده کنید
برای تغییر رنگ(ForeColor) خود متن TextBoxForeColor استفاده کنید

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
قثظش یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 09:17

باسلام و خسته نباشی من این dll را گرفتم نتونستم جطوری استفاده کنم اگه میشه یک مثالی بزنید ایمیل من reza4462@gmail.com

سلام

فایل Dll رو توی ابزارهات بکش و رها کن (Drag & Drop To Tools) و سپس اون رو مثل بقیه کنترلهات روی فرمت بکش

بقیه مطالب رو هم اون بالا توضیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد